Co nowego?

Mamy przyjemność zaprosić Państwa na kolejne webinarium w ramach Taxpoint Bistro pt. „Nowelizacja Ustawy o doręczeniach elektronicznych w praktyce”, które odbędzie się w najbliższą środę 27 listopada o godz. 12:00. Od 1 kwietnia 2025 r. wszystkie podmioty wpisane do KRS będą zobowiązane do wdrożenia usługi e-Doręczeń. Do końca 2025 r. obowiązywał jednak będzie okres przejściowy, w trakcie którego wymiana korespondencji z organami publicznymi będzie mogła odbywać się nie tylko w ramach e-Doręczenia, ale również innych form komunikacji. Opowiemy więc Państwu o tym, kiedy organy będą korzystały z e-Doręczenia i jak poradzić sobie z zarządzaniem odbieraną i wysyłaną korespondencją.

 

Serdecznie zapraszamy!

W przypadku chęci wzięcia bezpłatnego udziału w spotkaniach Taxpoint Bistro, prosimy o dokonanie zgłoszenia wysyłając wiadomość o zamiarze uczestniczenia w webinarach na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Uprzejmie prosimy o dołączenie do maila zgłoszeniowego poniższej zgody:

 „Wyrażam zgodę na przesyłanie mi przez spółkę Taxpoint sp. z o.o. na podany przeze mnie adres e-mail informacji o organizacji webinarium Taxpoint Bistro. W każdym momencie mogę wycofać zgodę, kontaktując się z Taxpoint sp. z o.o. mailowo na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.”.

Informację o przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć pod linkiem 👉 https://taxpoint.pl/RODO/006_Klauzula_informacyjna_Taxpoint_Bistro.pdf?fbclid=IwAR25ZDzd-L6qXlDHQxdJNDKG88zIXbX8hm7IgJ3Mq5munpsH9h8Zlhtc3n8

Mamy przyjemność zaprosić Państwa na kolejne webinarium w ramach Taxpoint Bistro pt. „Nowe szaty podatku od nieruchomości”, które odbędzie się w najbliższą środę, 23 października o godz. 12:00. Porozmawiamy o tym, co się zmieni w przepisach i na co szczególnie zwrócić uwagę przygotowując deklarację o podatku od nieruchomości za rok 2025.

 

Serdecznie zapraszamy!


W przypadku chęci wzięcia bezpłatnego udziału w spotkaniach Taxpoint Bistro, prosimy o dokonanie zgłoszenia wysyłając wiadomość o zamiarze uczestniczenia w webinarach na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Uprzejmie prosimy o dołączenie do maila zgłoszeniowego poniższej zgody:

 „Wyrażam zgodę na przesyłanie mi przez spółkę Taxpoint sp. z o.o. na podany przeze mnie adres e-mail informacji o organizacji webinarium Taxpoint Bistro. W każdym momencie mogę wycofać zgodę, kontaktując się z Taxpoint sp. z o.o. mailowo na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Informację o przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć pod linkiem

👉 https://taxpoint.pl/RODO/006_Klauzula_informacyjna_Taxpoint_Bistro.pdf?fbclid=IwAR25ZDzd-L6qXlDHQxdJNDKG88zIXbX8hm7IgJ3Mq5munpsH9h8Zlhtc3n8

Taxpoint we współpracy z PARP zaprasza na webinarium „Świadczenie usług transgranicznych w UE – aspekty podatkowe”, które odbędzie się 24 września b.r.

o 11.30. Program wydarzenia przewiduje omówienie kwestii zarówno w zakresie VAT, jak i podatku dochodowego, co pozwoli na uniknięcie najczęstszych błędów podatkowych podczas rozmów z klientami zagranicznymi oraz w trakcie rozliczania świadczonych usług. Dzięki tej wiedzy sprzedaż usług za granicę stanie się bardziej efektywna i bezpieczna, a ryzyko sporów z kontrahentami i organami podatkowymi zostanie zminimalizowane. Jako prelegent wystąpi Władysław Varga, Partner

w Taxpoint. Szczegóły poniżej.

 

https://www.een.org.pl/component/parpevents/event/3480

Mamy przyjemność zaprosić Państwa na webinarium w ramach Taxpoint Bistro pt. „Projektowane rozwiązania wdrażające Pillar 2 oraz przygotowanie do raportowania JPK_KR”, które odbędzie się w najbliższą środę 12 czerwca o godz. 12:00. Podczas ostatniego przed wakacyjną przerwą spotkania omówimy, jak przygotować się do tych wcale nieodległych, a ważnych i wymagających kwestii.

 

Serdecznie zapraszamy!

W przypadku chęci wzięcia bezpłatnego udziału w spotkaniach Taxpoint Bistro, prosimy o dokonanie zgłoszenia wysyłając wiadomość o zamiarze uczestniczenia w webinarach na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Uprzejmie prosimy o dołączenie do maila zgłoszeniowego poniższej zgody:

Wyrażam zgodę na przesyłanie mi przez spółkę Taxpoint sp. z o.o. na podany przeze mnie adres e-mail informacji o organizacji webinarium Taxpoint Bistro. W każdym momencie mogę wycofać zgodę, kontaktując się z Taxpoint sp. z o.o. mailowo na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Informację o przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć pod linkiem

👉 https://taxpoint.pl/RODO/006_Klauzula_informacyjna_Taxpoint_Bistro.pdf?fbclid=IwAR25ZDzd-L6qXlDHQxdJNDKG88zIXbX8hm7IgJ3Mq5munpsH9h8Zlhtc3n8

Mamy przyjemność zaprosić Państwa na kolejne webinarium w ramach Taxpoint Bistro pt. „Kolejne przesunięcie wejścia w życie KSeF – czy wszystko już wiemy?”, które odbędzie się w najbliższy wtorek 30 kwietnia o godz. 12:00. Opowiemy o tym, czego dowiedzieliśmy się na ostatnim briefingu prasowym Ministra Finansów podsumowującego przeprowadzony audyt dotyczący Krajowego Systemu e-Faktur. Omówimy również w skrócie dalsze plany Ministerstwa Finansów – główne założenia wynikające z tzw. małej nowelizacji przepisów o KSeF a także spodziewane dalsze kroki na poziomie legislacyjnym.

Serdecznie zapraszamy!

W przypadku chęci wzięcia bezpłatnego udziału w spotkaniach Taxpoint Bistro, prosimy o dokonanie zgłoszenia wysyłając wiadomość o zamiarze uczestniczenia w webinarach na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Uprzejmie prosimy o dołączenie do maila zgłoszeniowego poniższej zgody:

Wyrażam zgodę na przesyłanie mi przez spółkę Taxpoint sp. z o.o. na podany przeze mnie adres e-mail informacji o organizacji webinarium Taxpoint Bistro. W każdym momencie mogę wycofać zgodę, kontaktując się z Taxpoint sp. z o.o. mailowo na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Informację o przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć pod linkiem 👉 https://taxpoint.pl/RODO/006_Klauzula_informacyjna_Taxpoint_Bistro.pdf?fbclid=IwAR25ZDzd-L6qXlDHQxdJNDKG88zIXbX8hm7IgJ3Mq5munpsH9h8Zlhtc3n8

 

 

Mamy przyjemność zaprosić Państwa na kolejne webinarium w ramach Taxpoint Bistro pt. „Gorące kwestie podatkowe i zamknięcie roku”, które odbędzie się w najbliższą środę 20 marca o godz. 12:00. Opowiemy o tym, na co zwrócić uwagę przy rozliczeniach z zakresu WHT oraz o interpretacji ogólnej dotyczącej ulgi B+R i nowej linii orzeczniczej dotyczącej świadczeń na rzecz pracowników oddelegowanych. Na koniec przypomnimy o ważnych kwestiach związanych z rozliczeniem rocznym CIT.  

 

Serdecznie zapraszamy!

W przypadku chęci wzięcia bezpłatnego udziału w spotkaniach Taxpoint Bistro, prosimy o dokonanie zgłoszenia wysyłając wiadomość o zamiarze uczestniczenia w webinarach na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Uprzejmie prosimy o dołączenie do maila zgłoszeniowego poniższej zgody:
 
Wyrażam zgodę na przesyłanie mi przez spółkę Taxpoint sp. z o.o. na podany przeze mnie adres e-mail informacji o organizacji webinarium Taxpoint Bistro. W każdym momencie mogę wycofać zgodę, kontaktując się z Taxpoint sp. z o.o. mailowo na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
 
Informację o przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć pod linkiem 👉https://taxpoint.pl/RODO/006_Klauzula_informacyjna_Taxpoint_Bistro.pdf?fbclid=IwAR25ZDzd-L6qXlDHQxdJNDKG88zIXbX8hm7IgJ3Mq5munpsH9h8Zlhtc3n8

W ubiegłym tygodniu odbyły się kolejne warsztaty organizowane przez Taxpoint we współpracy z Kołem Naukowym Prawa Podatkowego TBSP UJ pt. „Strefa podatków z Taxpoint”. Tym razem, współorganizatorem było również Koło Naukowe UEK Finanse i Podatki. Studenci w ramach zadania praktycznego zmierzyli się z przygotowaniem wniosku o wydanie interpretacji indywidualnej w zakresie podatku VAT.

 

Laureatami warsztatów zostali:

  • Michał Lis
  • Adrian Pacuszka
  • Dawid Rząsa

 

Serdecznie gratulujemy Zwycięzcom! Dziękujemy wszystkim uczestnikom za udział w wydarzeniu. Mamy nadzieję, że w kolejnych latach akademickich współpraca ze studentami będzie kontynuowana.

Mamy przyjemność zaprosić Państwa na kolejne webinarium w ramach Taxpoint Bistro pt. „Podatek minimalny”, które odbędzie się w najbliższą środę 21 lutego  o godz. 12:00. Przybliżymy Państwu najważniejsze kwestie związane z rozliczeniami w zakresie podatku minimalnego, który po raz pierwszy będziemy kalkulować za rok 2024. Dodatkowo, ze względu na to, że mamy okres zamykania rozliczeń za rok 2023, podsumujemy krótko zasady składania wybranych formularzy związanych z rozliczeniami CIT. 

 

Serdecznie zapraszamy!
 
W przypadku chęci wzięcia bezpłatnego udziału w spotkaniach Taxpoint Bistro, prosimy o dokonanie zgłoszenia wysyłając wiadomość o zamiarze uczestniczenia w webinarach na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Uprzejmie prosimy o dołączenie do maila zgłoszeniowego poniższej zgody:
 
Wyrażam zgodę na przesyłanie mi przez spółkę Taxpoint sp. z o.o. na podany przeze mnie adres e-mail informacji o organizacji webinarium Taxpoint Bistro. W każdym momencie mogę wycofać zgodę, kontaktując się z Taxpoint sp. z o.o. mailowo na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
 
Informację o przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć pod linkiem 👉 https://taxpoint.pl/RODO/006_Klauzula_informacyjna_Taxpoint_Bistro.pdf?fbclid=IwAR25ZDzd-L6qXlDHQxdJNDKG88zIXbX8hm7IgJ3Mq5munpsH9h8Zlhtc3n8

 

Serdecznie zapraszamy do udziału w warsztatach podatkowych organizowanych przez Taxpoint we współpracy z Kołem Naukowym Prawa Podatkowego TBSP UJ oraz Kołem Naukowym „Finanse i podatki” funkcjonującym na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie.

 

Wydarzenie odbędzie się 6 oraz 7 marca 2024 r. od 18:00 do 20:00. To świetna okazja do zmierzenia się z problemami prawa podatkowego oraz wygrania atrakcyjnych nagród.

 

Link do wydarzenia na Facebooku: https://facebook.com/events/s/strefa-podatkow-z-taxpoint/3485086298375273/

 

Mamy przyjemność zaprosić Państwa na kolejne webinarium w ramach Taxpoint Bistro pt. „Raportowanie w zakresie zrównoważonego rozwoju”, które odbędzie się w najbliższą środę 31 stycznia  o godz. 12:00. Przybliżymy Państwu nowe obowiązki dotyczące sprawozdawczości w zakresie zrównoważonego rozwoju wynikające z Dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady (UE 2022/2464 (Corporate Sustainability Reporting Directive - CSRD).

 

ESG - Environmental, Social, Governance – trzy kluczowe kwestie z punktu widzenia koncepcji zrównoważonego rozwoju, która zakłada, że rozwój gospodarki powinien następować przy zachowaniu równowagi środowiskowej i poszanowaniu praw człowieka. Już wkrótce raportowanie w powyższym zakresie stanie się obowiązkiem nie tylko tzw. jednostek zainteresowania publicznego, ale znacznie większej grupy spółek. Do tego obowiązku warto zacząć przygotowywać się z wyprzedzeniem.

 

Serdecznie zapraszamy!

 

W przypadku chęci wzięcia bezpłatnego udziału w spotkaniach Taxpoint Bistro, prosimy o dokonanie zgłoszenia wysyłając wiadomość o zamiarze uczestniczenia w webinarach na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Uprzejmie prosimy o dołączenie do maila zgłoszeniowego poniższej zgody:

 

Wyrażam zgodę na przesyłanie mi przez spółkę Taxpoint sp. z o.o. na podany przeze mnie adres e-mail informacji o organizacji webinarium Taxpoint Bistro. W każdym momencie mogę wycofać zgodę, kontaktując się z Taxpoint sp. z o.o. mailowo na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..”

 

Informację o przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć pod linkiem: https://taxpoint.pl/RODO/006_Klauzula_informacyjna_Taxpoint_Bistro.pdf?fbclid=IwAR25ZDzd-L6qXlDHQxdJNDKG88zIXbX8hm7IgJ3Mq5munpsH9h8Zlhtc3n8