Co nowego?

Od 1 lipca 2024 r. Krajowy System e-Faktur będzie obowiązkowy dla większości firm w Polsce ❗ Najwyższy czas przygotować się na wejście w życie nowych obowiązków i obsługę e-faktur, a także zapoznać się z regulacjami prawnymi dotyczącymi KSeF.

We współpracy Taxpoint z Comarch zapraszamy na webinarium „Przygotuj firmę na Krajowy System e‑Faktur (KSeF)”, które odbędzie się 19 grudnia o godz. 10.00.

Link do wydarzenia  https://events.comarch.com/erp/przygotuj-firme-na-krajowy-system-e-faktur/

Mamy przyjemność zaprosić Państwa na kolejne webinarium w ramach Taxpoint Bistro pt. „Nowy TPR – kolejna odsłona obowiązków sprawozdawczych”, które odbędzie się w najbliższą środę 15 listopada. Przybliżymy Państwu tegoroczne zmiany w raportowaniu informacji o cenach transferowych, obejmujące m.in. nowe zasady podpisywania i składania TPR, włączenie w formularz oświadczenia o sporządzeniu dokumentacji i rynkowości cen, aktualne problemy techniczne, a także konsekwencje w postaci typowania podatników do kontroli.

 

Serdecznie zapraszamy!
 
W przypadku chęci wzięcia bezpłatnego udziału w spotkaniach Taxpoint Bistro, prosimy o dokonanie zgłoszenia wysyłając wiadomość o zamiarze uczestniczenia w webinarach na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Uprzejmie prosimy o dołączenie do maila zgłoszeniowego poniższej zgody:
 
„Wyrażam zgodę na przesyłanie mi przez spółkę Taxpoint sp. z o.o. na podany przeze mnie adres e-mail informacji o organizacji webinarium Taxpoint Bistro. W każdym momencie mogę wycofać zgodę, kontaktując się z Taxpoint sp. z o.o. mailowo na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..”
 
Informację o przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć pod linkiem: https://taxpoint.pl/RODO/006_Klauzula_informacyjna_Taxpoint_Bistro.pdf?fbclid=IwAR25ZDzd-L6qXlDHQxdJNDKG88zIXbX8hm7IgJ3Mq5munpsH9h8Zlhtc3n8

Mamy przyjemność zaprosić Państwa na kolejne webinarium w ramach Taxpoint Bistro pt. „Projekt objaśnień nt. przepisów o podatku u źródła w zakresie klauzuli rzeczywistego właściciela”, które odbędzie się w najbliższą środę, 25 października o godz. 12:00. Porozmawiamy o tym, jak Ministerstwo Finansów rozumie pojęcie rzeczywistego właściciela (beneficial owner), które jest kluczowe przy realizacji obowiązków polskich płatników w zakresie podatku u źródła.   

 

Serdecznie zapraszamy!
 
W przypadku chęci wzięcia bezpłatnego udziału w spotkaniach Taxpoint Bistro, prosimy o dokonanie zgłoszenia wysyłając wiadomość o zamiarze uczestniczenia w webinarach na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Uprzejmie prosimy o dołączenie do maila zgłoszeniowego poniższej zgody:
 
Wyrażam zgodę na przesyłanie mi przez spółkę Taxpoint sp. z o.o. na podany przeze mnie adres e-mail informacji o organizacji webinarium Taxpoint Bistro. W każdym momencie mogę wycofać zgodę, kontaktując się z Taxpoint sp. z o.o. mailowo na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
 
Informację o przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć pod linkiem: https://lnkd.in/dc8wha_7

 

Wracamy po przerwie wakacyjnej z cyklem webinariów w ramach Taxpoint Bistro. Tym razem mamy przyjemność zaprosić Państwa na spotkanie pt. „Podatkowe aspekty KSeF a procesy biznesowe w przedsiębiorstwie”, które odbędzie się w najbliższą środę, 27 września o godz. 12:00. Przepisy KSeF zostały ostatecznie uchwalone i mamy już pierwsze obserwacje i wnioski w zakresie praktycznych problemów na styku wymogów formalnych KSeF a biznesowych rozwiązań, które spotykamy u naszych Klientów.

 

Serdecznie zapraszamy!

 

W przypadku chęci wzięcia bezpłatnego udziału w spotkaniach Taxpoint Bistro, prosimy o dokonanie zgłoszenia wysyłając wiadomość o zamiarze uczestniczenia w webinarach na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Uprzejmie prosimy o dołączenie do maila zgłoszeniowego poniższej zgody:

 

„Wyrażam zgodę na przesyłanie mi przez spółkę Taxpoint sp. z o.o. na podany przeze mnie adres e-mail informacji o organizacji webinarium Taxpoint Bistro. W każdym momencie mogę wycofać zgodę, kontaktując się z Taxpoint sp. z o.o. mailowo na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Informację o przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć pod linkiem: https://taxpoint.pl/RODO/006_Klauzula_informacyjna_Taxpoint_Bistro.pdf?fbclid=IwAR25ZDzd-L6qXlDHQxdJNDKG88zIXbX8hm7IgJ3Mq5munpsH9h8Zlhtc3n8

Mamy przyjemność zaprosić Państwa na kolejne webinarium w ramach Taxpoint Bistro pt. „Odpowiedzialność członków zarządu – stare i nowe metody ograniczania ryzyka”, które odbędzie się w najbliższą środę, 14 czerwca o godz. 12:00. Porozmawiamy o ryzykach prawnych wiążących się z pełnieniem funkcji członka zarządu w spółce z o.o. oraz możliwych działaniach, jakie można podjąć, aby ryzyka te ograniczyć.

 

Serdecznie zapraszamy!

 

W przypadku chęci wzięcia bezpłatnego udziału w spotkaniach Taxpoint Bistro, prosimy o dokonanie zgłoszenia wysyłając wiadomość o zamiarze uczestniczenia w webinarach na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Uprzejmie prosimy o dołączenie do maila zgłoszeniowego poniższej zgody:

 

„Wyrażam zgodę na przesyłanie mi przez spółkę Taxpoint sp. z o.o. na podany przeze mnie adres e-mail informacji o organizacji webinarium Taxpoint Bistro. W każdym momencie mogę wycofać zgodę, kontaktując się z Taxpoint sp. z o.o. mailowo na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..”

 

Informację o przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć pod linkiem: https://taxpoint.pl/RODO/006_Klauzula_informacyjna_Taxpoint_Bistro.pdf?fbclid=IwAR25ZDzd-L6qXlDHQxdJNDKG88zIXbX8hm7IgJ3Mq5munpsH9h8Zlhtc3n8

 

Szanowni Państwo!

 

Mamy przyjemność zaprosić Państwa na kolejne webinarium w ramach Taxpoint Bistro pt. „Uchylenie stanu zagrożenia epidemicznego oraz inne gorące kwestie podatkowe”, które odbędzie się w najbliższą środę, 24 maja o godz. 12:00. Porozmawiamy o wpływie uchylenia stanu zagrożenia epidemicznego na obowiązki podatników i płatników oraz zwrócimy Państwa uwagę na kwestie podatkowe, które będą istotne w kolejnych miesiącach.

Serdecznie zapraszamy!

W przypadku chęci wzięcia bezpłatnego udziału w spotkaniach Taxpoint Bistro, prosimy o dokonanie zgłoszenia wysyłając wiadomość o zamiarze uczestniczenia w webinarach na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Uprzejmie prosimy o dołączenie do maila zgłoszeniowego poniższej zgody:

„Wyrażam zgodę na przesyłanie mi przez spółkę Taxpoint sp. z o.o. na podany przeze mnie adres e-mail informacji o organizacji webinarium Taxpoint Bistro. W każdym momencie mogę wycofać zgodę, kontaktując się z Taxpoint sp. z o.o. mailowo na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..”

Informację o przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć pod linkiem: https://taxpoint.pl/RODO/006_Klauzula_informacyjna_Taxpoint_Bistro.pdf?fbclid=IwAR25ZDzd-L6qXlDHQxdJNDKG88zIXbX8hm7IgJ3Mq5munpsH9h8Zlhtc3n8

Mamy przyjemność zaprosić Państwa na kolejne webinarium w ramach Taxpoint Bistro pt. Work-life balance i przewidywalne warunki pracy”, które odbędzie się w najbliższą środę, 26 kwietnia o 12.00. Porozmawiamy o tym, jakie nowe uprawnienia będą przysługiwały pracownikom oraz o czym będą musieli pamiętać pracodawcy, żeby pomóc pracownikom zachować równowagę między życiem prywatnym i zawodowym.

 

Serdecznie zapraszamy!

 

W przypadku chęci wzięcia bezpłatnego udziału w spotkaniach Taxpoint Bistro, prosimy o dokonanie zgłoszenia wysyłając wiadomość o zamiarze uczestniczenia w webinarach na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Uprzejmie prosimy o dołączenie do maila zgłoszeniowego poniższej zgody:


„Wyrażam zgodę na przesyłanie mi przez spółkę Taxpoint sp. z o.o. na podany przeze mnie adres e-mail informacji o organizacji webinarium Taxpoint Bistro. W każdym momencie mogę wycofać zgodę, kontaktując się z Taxpoint sp. z o.o. mailowo na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..”

Informację o przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć pod linkiem: https://taxpoint.pl/RODO/006_Klauzula_informacyjna_Taxpoint_Bistro.pdf?fbclid=IwAR25ZDzd-L6qXlDHQxdJNDKG88zIXbX8hm7IgJ3Mq5munpsH9h8Zlhtc3n8

Mamy przyjemność zaprosić Państwa na kolejne webinarium w ramach Taxpoint Bistro pt. „Podatkowe zamknięcie roku – o czym należy pamiętać”, które odbędzie się w najbliższą środę 29 marca o 12.00. Przybliżymy Państwu zagadnienia, którym warto bliżej się przyjrzeć korzystając z dodatkowego czasu na weryfikację prawidłowości rozliczenia zapewnionego dzięki przesunięciu terminu na złożenie deklaracji CIT-8. W ramach webinarium omówimy przede wszystkim zagadnienie podatku od przerzuconych dochodów oraz kwestie związane z nowymi ulgami, w szczególności przedstawimy wskazówki dotyczące właściwej dokumentacji w tym zakresie.

Serdecznie zapraszamy!

W przypadku chęci wzięcia bezpłatnego udziału w spotkaniach Taxpoint Bistro, prosimy o dokonanie zgłoszenia wysyłając wiadomość o zamiarze uczestniczenia w webinarach na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Uprzejmie prosimy o dołączenie do maila zgłoszeniowego poniższej zgody:
„Wyrażam zgodę na przesyłanie mi przez spółkę Taxpoint sp. z o.o. na podany przeze mnie adres e-mail informacji o organizacji webinarium Taxpoint Bistro. W każdym momencie mogę wycofać zgodę, kontaktując się z Taxpoint sp. z o.o. mailowo na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..”

Informację o przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć pod linkiem:
https://taxpoint.pl/RODO/006_Klauzula_informacyjna_Taxpoint_Bistro.pdf?fbclid=IwAR25ZDzd-L6qXlDHQxdJNDKG88zIXbX8hm7IgJ3Mq5munpsH9h8Zlhtc3n8

Mamy przyjemność zaprosić Państwa na kolejne webinarium w ramach #TaxpointBistro pt. „Procedury dotyczące korekt – zmiany wynikające ze SlimVat”, które odbędzie się w najbliższą środę 22 lutego. Przybliżymy Państwu zestaw przepisów z zakresu VAT odnoszący się do problematyki rozliczeń faktur korygujących. Regulacje te uległy istotnym zmianom w ostatnich latach wraz z wprowadzeniem pierwszego pakietu SLIM VAT. Wiele wskazuje, że to nie koniec zmian w tym obszarze z uwagi na planowane wejście w życie obowiązkowego KSEF, który stosowane dotychczas procedury powinien uprościć. Zmiany odnoszące się do faktur korygujących znalazły się również w najnowszej nowelizacji SLIM VAT3, która zgodnie z zapowiedziami obowiązywać będzie od kwietnia 2023 r. Dodatkowo, w trakcie webinarium przypomnimy Państwu podstawowe reguły dotyczące rozliczeń faktur korygujących na gruncie CIT. Pozwolić ma to na prostsze zidentyfikowanie różnić istniejących pomiędzy tymi podatkami.

 

Serdecznie zapraszamy!

 

W przypadku chęci wzięcia bezpłatnego udziału w spotkaniach Taxpoint Bistro, prosimy o dokonanie zgłoszenia wysyłając wiadomość o zamiarze uczestniczenia w webinarach na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Uprzejmie prosimy o dołączenie do maila zgłoszeniowego poniższej zgody:

„Wyrażam zgodę na przesyłanie mi przez spółkę Taxpoint sp. z o.o. na podany przeze mnie adres e-mail informacji o organizacji webinarium Taxpoint Bistro. W każdym momencie mogę wycofać zgodę, kontaktując się z Taxpoint sp. z o.o. mailowo na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..”

 

Informację o przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć pod linkiem:

https://taxpoint.pl/RODO/006_Klauzula_informacyjna_Taxpoint_Bistro.pdf?fbclid=IwAR2WYGKe7IXrYIc2EzluXIn8c0fwh6EzzXOtXXozs_W3uYpwmsYN-qhnKlk

Mamy przyjemność zaprosić Państwa na kolejne webinarium w ramach #TaxpointBistro pt. „FENG - Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki”, które odbędzie się w najbliższą środę 25 stycznia. Przybliżymy Państwu założenia nowego Programu Operacyjnego, który zastąpi POIR oraz zaprezentujemy innowacyjną ścieżkę konkursową SMART, umożliwiającą dofinansowanie w jednym projekcie nawet do siedmiu modułów inwestycyjnych takich jak: prace B+R, wdrożenie nowych rozwiązań, infrastrukturę badawczo-rozwojową, internacjonalizacje, rozwój kompetencji, cyfryzacje oraz zieloną gospodarkę.

 

Serdecznie zapraszamy!

 

W przypadku chęci wzięcia bezpłatnego udziału w spotkaniach Taxpoint Bistro, prosimy o dokonanie zgłoszenia wysyłając wiadomość o zamiarze uczestniczenia w webinarach na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Uprzejmie prosimy o dołączenie do maila zgłoszeniowego poniższej zgody:

 

„Wyrażam zgodę na przesyłanie mi przez spółkę Taxpoint sp. z o.o. na podany przeze mnie adres e-mail informacji o organizacji webinarium Taxpoint Bistro. W każdym momencie mogę wycofać zgodę, kontaktując się z Taxpoint sp. z o.o. mailowo na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..”

 

Informację o przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć pod linkiem:

https://taxpoint.pl/.../006_Klauzula_informacyjna...